onsdag 6. januar 2010

Happy New Year, Miss Sophie!!! SHCKÅLL!


Så... long time no speaky! Begynner å bli på tide med et nytt innlegg synes jeg og når jeg likevel sitter stuck ved en pc kan jeg skrive litt nå.
Her begynner det virkelig å bli kaldt! med rundt tyve speik er det vondt å gå utenfor døra. Blir det kaldere nå blir jeg nok en smule irritert. Tenkte dette bildet viser hvor kaldt det er. Man ser at det er iskaldt. Men jeg elsker snøen!
Jula er jo som de fleste vet over nå og det nye året har begynt. To uker ferie ble litt lite denne gangen synes jeg. Det var hardt å begynne på skolen igjen. Det hjalp jo heller ikke at vi begynte matteåret med å gå igjennom førjulens mattetentamen (som jeg frykter gikk enda dårligere enn først antatt). Overaskende nok jobbet jeg litt med historie i ferien og ligger overraskende bra an i det faget (hvis man ser bort ifra at jeg har gjort alt for lite i løpet av høsten og ikke gjorde noe i fjor).
Og så er det dette med nyttår igjen da. Nok et år. Dette året kan bli temmelig kult så snart skolen er slutt. I år er jeg nemlig ferdig med videregående!! Etter tretten år med lidelse og prøvelser er det endelig over! Dessuten er jeg russ i år! Jeg gleder meg vilt til å drikke og feste i 17 dager.
Men med nytt år kommer nye muligheter. Jeg må jo bestemme meg for hva jeg skal kaste bort tiden på når jeg ikke kaster den bort på skolen. Planen min for de neste årene er å jobbe et år eller to (to virker mer sannsynlig akkurat nå) for så å rømme ut av landet og gå universitet i Irland (eller England hvis jeg ikke finner noe skøy å studere i Irland). Men da må jeg jo finne meg en jobb-.- Og slik som verden er akkurat nå kan jo dette bli litt vanskelig. Men jeg begynner tidlig og håper på det beste.
Happy New Year, ppl!

Ingen kommentarer: