onsdag 1. april 2009

Den som venter...




Den som venter på noe godt, venter ofte for lenge
Når man venter på noe man gleder seg til, har man mye tid. Det faktum at jeg skriver dette, det andre innlegget på under en halvtime, bekrefter dette. Jeg kjeder meg. Og jeg har pakket alt jeg kan pakke før i morgen tidlig allerede. Jeg har en full bag, en nesten like full, enorm koffert, en litt mindre koffert som er halvfull og en veske med kunn ting som forebygger kjedsomhet under 2 timer lange flyturer. Dette er ganske mye. Jeg lurer på hvordan jeg i det hele tatt greide å få med meg alt dette hit. Noe er jo nytt, men likevel, det er en masse.
Som jeg nevnte i innlegget kalt Update, har jeg klipt meg:D Og med den nye frisyren kan man gjøre diverse spennende ting. Jeg legger ved to bilder for å illustrere dette.

Ingen kommentarer: