onsdag 1. april 2009

SNART HJEM!!!!


Ja da er det ikke lenge igjen! I morgen klokken hal 8 (engelsk tid) kjører bussen min fra Thetford. Forhåpentligvis er jeg på bussen når den kjører og er på vei til Stansted:D På Stansted flyplass må jeg vente en stund før jeg trasker gjennom sikkerhetskontrollen, kaprer et fly og vender nesen hjem mot fedrelandet. Etter at flyet har landet (så sant det ikke faller ned), håper jeg å bli møtt av min mor, som, fordi hun har tilgang på både bil og førerkort, vil kjøre meg hjemover til Sjetnemarka! (Jeg driter i navneendringen og fortsetter å skrive navnet på hjemplassen min med e). Etter noe jeg håper blir en behagelig og trygg biltur, er planen å ankomme hjemmet for å ta en pust i bakken før diverse sosiale hendelser og aktiviteter er planlagt.
Søndag morgen er planen å kjøre opp til Selbu og tilbringe en uke på hytta før jeg igjen returnerer til Sjetnemarka. Diverse aktiviter er planlagt denne uken før jeg igjen må gjennom en sikkerhetskontroll på veg tilbake til England.

GLÆDE MÆ:D:D:D:D:D:D:D

Ingen kommentarer: