mandag 1. juni 2009

Nytt kamera:D


Da har alle bursdagspengene gått til et nytt kamera:D Det gamle sa takk for seg i påsken etter 3 års halvveis trofast tjeneste. Plutselig virket ikke noen av batteriene jeg prøvde. Så da bursdagsgaver fra besteforeldre og onkel og tante kom, ble de brukt til en fornuftig thingy, og ikke bortkastede ting. Så nå kan jeg ta flotte bilder med 10.2 megapixler med mitt lille Samsung ES55!! Jeg kan til og med filme med lyd, noe som ikke var mulig med mitt gamle kamera. Det er dessuten i en mer handy størrelse og passer fantastisk under sengen :D
Og med mitt nye kamera har jeg lagd to videoer! Den ene er fra en dag på et innendørs skisenter, den andre er mange, grønne bilder fra en gåtur med Scruffy litt utenfor Diss.
Watch and enjoy;)

2 kommentarer:

cslet sa...

Hahaha! "Passer perfekt under sengen". Dritbra xD

The Appletosser sa...

jør da d:p