lørdag 30. mai 2009

Sol, sommer og snart slutt


Ja, da nærmer det seg skremmende raskt en flytur uten returbilett. Snart er jeg hjemme for godt. Etter 9 måneder er det nesten over. Det er ikke 2 uker igjen en gang. Egentlig er jeg ganske glad jeg snart er ferdig, men jeg gruer meg til å reise fra familien og byen. Alt i alt har jeg hatt det veldig bra her. Jeg kommer nok til å savne alt veldig mye. Kanskje kommer jeg tilbake for å studere på universitet i England eller kanskje jeg heller velger Irland. Hvem vet?
De neste dagene blir nok hektiske, men også utrolig koselige. Jeg skal forsøke å gjøre alt jeg ikke har gjort enda og gjenta ting jeg har likt. I tillegg må jeg jo lese til den siste eksamenen min. På tirsdag har jeg historieeksamen og etter den skal jeg bare kose meg og kjøre bil. Dessuten har jeg planlagt å jogge litt og utføre noen pubbesøk nå som jeg har lov. Og siden det er så fint vær kan jeg jo like godt prøve å få litt farge. Hvordan engelskmenn holder seg så bleke med så fint vær aner jeg virkelig ikke!
Jeg skal også forsøke å blogge litt oftere enn jeg har gjort i det siste, så stay tuned;)
p.s. hjemmesiden min begynner å ta form nå;) stikk gjerne innom på: Appletosser

Ingen kommentarer: