mandag 9. juni 2008

08.06.09 Jehei!! oppstart^^

Ok... Fordi dette er min første blog aner jeg ikke hva jeg skal skrive... Er "litt" overtrøtt nå så jeg sliter med å sitte stille^^ Var på lan i et partytelt i hagen til en venn fra fredag til søndag så jeg har sovet "litt" lite og dårlig i helgen^^ Kan jo begynne med å fortelle hva jeg har gjort i dag da. Var på skolen, men det mest fornuftige vi gjorde der var å spise is i naturfagstimen^^ etter skolen dro jeg hjem og spiste brownies med lillesøsteren min. Med mildere sukkerkick og "litt" søvnmangel angrep jeg rommet mitt med liv og lyst^^ Rommet mitt har sett ut som et minefelt i en måned eller noe sånt nå, så CDen "Within a Mile of Home" spilte gjennom i hvert fall 5 ganger før jeg endelig var ferdig og nok en gang hadde plass til PCen min der inne^^ så nå sitter jeg på et nesten for ryddig rom og ser filmer på youtube^^ er så overtrøtt at jeg sannsynligvis ikke for sove så blir nok her hele natta;)
Men avslutter dette her nå. så me talast!!!

1 kommentar:

cslet sa...

Haahah :-D Bra det^^