onsdag 11. juni 2008

Sykkel^^

I dag syklet jeg hele veien opp en bakke, opp enda en bakke, ned en bakke, bortover en flate og helt fram til inngangen på sats. med meg hadde jeg treningsklær og sko. samt drikkeflaske og annet nødvendig tilbehør. Jeg gikk inn døra i den hensikt å trene visse komponenter som kalles muskler.  etter en times trening med en venninne, skulle jeg sykle hjem igjen. Men da jeg så skulle sykle hjem igjen, oppdaget jeg at nøklene mine lå hjemme. Sint og forbannet bar jeg sykkelen min hjem langs den sterkt trafikkerte veien. Jeg er fremdeles forundret over at ingen stoppet meg der jeg gikk. Jeg hadde nemlig ingen sykkelhjelm som viste at jeg syklet. for alle og en hver må det ha sett ut som om jeg stjal sykkelen^^ Vil bare si takk til alle som ikke politianmeldte meg:) Luvv jah^^

Ingen kommentarer: