lørdag 31. januar 2009

merde

Så var pcen tilbake og livet er sol og alle fiser roser. ÆØÅ er tilbake på plass og skjermkortet fungerer som aldri før. Viftene vifter og alt er fryd og gammen. så da kan jeg vel blogge litt, tenker jeg. og da er det dette med tema igjen. hva skal man blogge om? jeg våger ikke å si noe om det engelske været (som er ekstremt bra akkurat nå) for da begynner det vel å hølje ned før jeg rekker å poste så jeg må skrive om alt.
Nå fikk jeg en fantastisk ide. jeg kan blogge om te. Eller mer spesifikt, den teen jeg drikker akkurat nå, nemlig Red Bush Tea. Men i dag er det vel på tide å legge ved et bilde. Så da søker man gjerne på google etter bilder av red bush te. men "visiting this site may harm your computer" dukker opp oftere enn det det jeg synes er fornuftig. så enten må jeg droppe temaet, eller blåse en lang marsj i bildet.
OG NÅ ER DET PÅ TIDE MED BÅDE CAPS LOCK OG BANNING! SATANS JÆVLA HELVETES GOOGLE!! HVA ER DET SOM SKJER?!?!?! ER ALT FARLIG NÅ SÅNN HELT PLUTSELIG?? arghh!!!!

Ingen kommentarer: