torsdag 29. januar 2009

IT og PC-reparasjoner

Er det ikke merkelig at den dagen man bestemmer seg for aa drite i det engelske spraaket, sitter man paa en pc som mangler vitale bokstaver fra min modertunge? Naa er vel ikke ordet merkelig helt riktig, men jeg bruker det likevel.

Her jeg naa sitter ved en av pcene paa Diss High School som det saa vakkert heter, og skal i teorien arbeide paa en database. jeg var syk fire dager forrige uke og misset derfor to timer med databasejobbing saa jeg henger allerede kraftig etter, men det DRITER JEG I akkurat naa. jeg KJEDER MEG!!! Dette er ekstremt bortkastet og kjedelig. Den som lagde Microsoft Office Access 2003 burde skytes med hagle gjentatte ganger, bli lagt ut paa motorveien i en times tid uten mulighet for omkjoering, fores til griser og dermed kan restene slippes ut av et helikopter over Mjoesa. Etter min mening er det en passelig (kanskje mild) straff for aa lage et slikt program som Microsoft Office Access 2003. Jeg har aldri vaert borti et mer tungvindt og kjedelig program.

Og som om ikke det var ille nok, aa skulle sitte to timer (det vil si to ganger en time og ti minutter) aa arbeide med en database jeg hater i et program jeg hater enda mer, saa er PCen min paa reparasjon!! Rent teknisk sett er den ikke paa reparasjon enda, 121 Computers skal se paa den for aa se om de kan gjoere noe med den foer de reparerer den. saa paa tirsdag leverte jeg den inn saa de kan se paa den. Saa naar jeg naa slipper ut av denne brakka fylt med PCer med Microsoft Office 2003 og stengte USB-porter, kommer jeg hjem til en PCkabel uten en PC i enden. Allerede i gaar, onsdag, ble jeg utrolig lei av aa ikke ha en PC. Jeg liker ikke aa ikke ha en PC, saerlig siden det naa naermer seg helg. JEG TRENGER UNDERHOLDNING!!!!

Til neste gang; ME TALAST!!

Ingen kommentarer: