torsdag 5. februar 2009

Maria blir GRUSOM!


Da var det plutselig den tiden i uken hvor man kjeder livet av seg. Naar oppgaven er aa lage en database og man ikke synes det aa lage databaser i Microsoft Office Access 2003 er spesielt goey blir det ofte kjedelig. Og sannsynligheten for at man blir gretten naar man kjeder seg oeker for hvert minutt. Jeg har naa naadd grensen mellom gretten og ekstremt sinna og glor sint paa klokken for aa faa tiden til aa gaa. Dette har vist seg aa fungere EKSTREMT daarlig. Tid er, som jeg allerede har tatt for meg i denne bloggen, relativ.

Her jeg sitter og blir mer og mer sinna begynner jeg aa tenke paa en film som jeg saa da jeg var hjemme i julen. Kurt blir grusom heter den. Jeg liker ordet grusom satt i slike sammenhenger. Det er et ganske goey ord^^ At sekundene snegler seg av gaarde (jeg begynner aa mistenke at tiden gaar feil vei) kommer nok til aa gjoere meg grusom! For naa er jeg lei!!! JEG VIL HJEM!!!
P.S. Erlend Loe RULER!!! Tidenes beste forfatter!!

Ingen kommentarer: