mandag 16. februar 2009

ferie


Det er når klokken er ti over 12 og alle dagens planer er fullført man blir nervøs. Det er MINST ti timer til man går og legger seg og man har ingen ting å gjøre. Jeg har jogget, jeg har tatt mine situps og pushups, jeg har ryddet, jeg har sett TV, jeg har tullet på nettet og jeg har nå INGEN VERDENS TING Å GJØRE! Musikk har jeg forsåvidt også hørt på og skoene mine er rene. Hva gjør jeg nå?? Jeg gidder ikke å se film, jeg har ikke gjort stort annet de siste ukene. Kanskje joggeskoene mine kan bli renere?? Men skal jeg gidde å vaske dem?? skal jeg bry meg om at de tidligere hvite skoene nå er gråbrune?? jeg har jo forsøkt å vaske dem fire ganger denne uka allerede. De kan umulig bli rene.
Det har nettopp falt meg inn at det rosa huset på den andre siden av gaten ligner litt på en ugle. eller kanskje Svampebobs blekksprutvenn... Når slike ting blir lagt merke til er det på tide å rydde og omorganisere rommet på nytt:s Noe må jo være på feil plass!!

1 kommentar:

Håvard sa...

Heijah. Vi lurer på hvordan du har laget bildet som du har på forsiden din i headeren?