torsdag 5. mars 2009

Update;)

Etter omtrent en uke uten internett er det på tide å blogge! Det er forresten ikke usannsynlig at det er mer enn en uke når jeg tenker meg om, men meg og datoer og hukommelse nevnes sjelden i samme samtale, så jeg aner rett og slett ikke. Det begynner faktisk å bli et relativt stort problem at jeg ikke kan holde styr på ting i hodet (ikke på papir heller forresten).
Men uannsett. Darryl har nå skaffet en ny ruter som er oppe og går. Kjenner jeg den Engelskmannen rett sitter han nok og tester den fremdeles før han går lei av den i morgen og begynner å lure på hva mer han kan kjøpe.
Men så er det dette med blogging igjen da... hva skal man blogge om? Avlyste campingturer og kommende besøk av foreldre? Eller det faktum at man er helt blakk?
For å gå igjennom denne listen i riktig rekkefølge: Fredag, altså i morgen, var planen å dra på camping med noen venner. Jeg aner ikke hvor, men det var i alle fall planen. til tross for at været er litt Njeeeeich akkurat nå hadde jeg begynt å glede meg. Men så tikker altså meldingen inn: "campings off:(" Og man tenker: dæng>.< Så da er man dømt til nok en kjedelig helg med jobb lørdag og søndag morgen og ingen ting å gjøre. annet enn lekser som strengt tatt burde vært gjort for flere dager siden. Det eneste gode med dette er at innkommet øker litt. Men av hensyn til listen får jeg komme tilbake til det in a moment!
Torsdag den 12. Mars, altså om en uke (6 dager til!!), kommer mine foreldre og min søster flyvende over vannet hele veien fra Norge til hjemlandet til the Mini Cooper, the Beans and Bacon, the Bead and Breakfast and the Spice Girls kunn for å besøke meg. Jeg gleder meg som en unge til å leke vise-frem-dag med min søster neste fredag og til å vise dem rundt i Diss.
Og så til det siste punktet på listen: Penger. Alt handler jo om penger nå. Absolutt alt! Og siden jeg for øyeblikket er HUNDRE PROSENT PENGELENS, er det kanskje bra at campingturen er avlyst slik at jeg får skvist inn en ekstra dag i stallen denne helgen slik at jeg kan tjene litt penger jeg kan overleve fram til påske på. Hvis jeg ikke har regnet helt feil (noe jeg erfaring viser at jeg sannsynligvis har gjort) skal jeg greie å tjene 87 pund og 50 pence før jeg reiser hjem til påske, og det kommer nok godt med;)
Så det var denne oppdateringen i my life. Er vi heldige blir det mer spenende til neste gang;)
Forresten har jeg klipt meg også;)

Ingen kommentarer: