søndag 24. mai 2009

LOTR:D


Jeg har egentlig ingen ting å blogge om i dag, men det er lenge siden jeg har blogget og jeg har ingen ting bedre å gjøre så jeg blogger. Fordi jeg ikke har noe å blogge om, vil jeg la blikket vandre rundt i rommet til jeg ser noe spennende eller mindre ikke-spennende... skal vi se...
Å! min nyeste eiendel! Et bokssett med Extended Edition Ringenes Herre! Dette kan muligens virke som litt sent ute ettersom Ringenes Herre begynner å dra på årene, men da denne trilogien kom ut, var min familie fremdeles i den mye mindre spenende verdenen styrt av VHS. Derfor benyttet jeg meg av muligheten da to gavekort falt i fanget mitt under bursdagsfeiringen og kjøpte dette fantastiske bokssettet. Senere har det dog vist seg at jeg kanskje burde ventet med anskaffelsen til etter eksamenene, men det får bare våge seg.
Hver av filmene består av fire DVDer noe som betyr at det er 12 DVDer til sammen. Hver av disse er fyllt med TIMER med underholdning. Jeg har sett absolutt alt som er å se på disse DVDene, men har enda ikke gått lei. Jeg har til og med sett mye av det mer enn en gang.
Så med en mental klem til Peter Jackson avslutter jeg før dette innlegget blir for langt!
Me talast!!

3 kommentarer:

cslet sa...

LOTR<3
Vi ska så hestgæli ha et Ringenes Herre-maraton!!!! Me kake! :D

The Appletosser sa...

ja faan ass!! Dævven!! KAKE FTW!!!!:D:D:D

cslet sa...

:DDD JIPPI!!!:D