mandag 11. mai 2009

Study leave

Etter omtrent åtte og en halv måned er pensumet endelig gjennomgått. Marerittet er over! Alt som er igjen nå er å repetere hele pensumet i alle de tre fagene får så å spytte ut fakta, sitater og fantastisk formulerte setninger slik at en gjeng beleste individer i Wales kan gi meg en grei karakter på eksamenene. Fordi noen mener man ikke kan gjøre dette på skolen, har er jeg nå på noe som kalles Study Leave. Study Leave betyr to uker uten skole!!:D:D alt jeg trenger å gjøre er å pugge til eksamener (3 igjen nå). Ellers kan jeg nyte dagen med å trene litt, rydde, tulle, kose meg med lengre morger i sengen, ha det gøy på PCen og lese bøker. Det vil si: jeg kunne gjort alt dette hvis jeg ikke hadde vært syk. Nå har jeg vært syk i snart en og en halv uke og jeg er mektig lei. Av de opprinnelige tingene er det så vidt jeg greier å lese litt å sitte på PCen ellers sitter jeg i en stol og hutrer og hoster.
Heldigvis begynner jeg sakte, men sikkert å bli frisk. Jeg har i hvert fall ikke feber lenger og jeg kan nesten svelge uten å måtte forberede meg mentalt og fysisk først. og hodet gjør bare vondt hvis jeg gjør slitsomme ting (som å støvsuge rommet mitt). Så dette her skal gå bra ;) Er jeg bedre i morgen skal man ikke se bort i fra at jeg kan sees ute mellom jordene med joggesko på beina;)

Ingen kommentarer: